tisdag 13 mars 2018

Att utmana sig själv...

Hallå där!

Tänkte på det här med att utmana sig själv i sitt skapande... Man fastnar gärna och lätt bland sånt man "brukar" göra och använda sig av. Det gäller ju förstås, precis som alltid, inte alla men många av oss är nog lite så. Det finns ju så mycket fina saker men ibland är det nästan som att det är omöjligt att komma över tröskeln och verkligen börja använda nåt man köpt.
Den här veckan tänkte jag därför prata washi! En dekorativ papperstejp i oändliga varianter, färger och mönster helt enkelt.
De är ju så fina och jag har en hel massa av dom men jag har aldrig riktigt kommit igång att använda dom så där "på riktigt". Så här skulle utmanas! Kort med washi skulle det bli...
Med lite inspiration från nätet gjorde jag tre olika modeller och trots varierande resultat så lyckades jag iaf åstadkomma något med mina washis!

Washitejp, stämpel och stickers...

Stämplar i olika former, washi, dieshjärta, distress embossingink, guldfärgat embossingpulver samt gears...
Distress , cirkeldies, stämpel och stickers...

Materiallista:
Färdiga kortbaser
Washitejp
Distress dyna
Dies
Stämplar
Stickers
Distress embossingpaint
Embossingpulver
Gears

Testa på att utmana dig i något du inte brukar göra! :)
//DT Hanna-Maria

Inga kommentarer: