OBS!!! Över sommaren har vi inga ordinarie öppettider. Det går jättebra att ringa om ni vill komma till affären, så bestämmer vi en tid vi öppnar för er! =) Detta innebär alltså att det är stängt på onsdagar om ingen ringt innan. Telefonnummer 0705465149 (Yvonne Stensson). Mvh Idas Magasin

VÄLKOMNA!

onsdag 24 juni 2015

Grattiskort.

Hej!


Tänkte att jag skulle blogga lite idag =)


Jag gjorde ett litet grattiskort av små spillbitar från ett gammalt block jag hade hemma plus ett blad ur Let´s Party

Jag placerade ut bitarna där jag tyckte att de passade och fäste övre delen av dem med Scor-Tape . Nedre delen av varje bit fäste jag med Foam Pads så jag fick effekten av ett hustak ungefär. =)

Punchade ut en oval och stämplade "Grattis på födelsedagen!" med Memento Tuxedo Black och fäste även den med Foam Pads.

Satte på blommor (finns i affären) med Glue Dots.


Hoppas ni gillar det! =D

/Karolina



1 kommentar:

Margareta/Mormormargareta sa...

Vilket fint kort och ett så bra sätt att använda spillbitar!
Liftvarning!!