söndag 7 juni 2015

Kort.

Hej!


När det kom hem nya metalldekorationer till butiken passade jag på att käpa på mig några av varje. De är jättefina, billiga och väldigt användbara.


 På detta kort i lila toner använde jag en kopparfärgad blomma. Hade ingen brad som passande, så jag blingade en vanlig pås-nit med rosa Stickles och Glossy Accents.



Övrigt material från butiken:


Vitt CardstockMarie Antoinette, Purple high TeaTårtpapperPappersblomma, Big bloomersSmå vita blommor (färgade och blingade)Blad utstansade i akvarellpapper från Joy!crafts.Vit spetsKopparbrunt bandGlueDotsDistress Inkpad: Peeled Paint, Milled Lavender, Spun Sugar, Shaded Lilac De små stenarna kommer från min egen samling, likaså det lila pappret med pärlemoreffekt. Men det finna andra färger i butiken bl.a. ett fint rosa. /Monica

Inga kommentarer: