lördag 4 februari 2017

Pop-up minialbum

Idag tänkte jag att jag ska visa upp en serie papper som jag tycker är verkligen superfina och det är från Prima- Tales of You and Me. Både fram och baksidan är riktigt fina så man får nästan köpa två av varje så man kan använda båda sidorna hihi.




Här har jag gjort ett pop-up minialbum med dom och visar även en liten video så man kan se hur man öppnar upp albumet. Jag valde att inte ha så mycket dekorationer på framsidan för jag tycker koppar pappret va så häftigt. Det var tyvärr lite svårt att få ett bra kort så man ser hur ljuset reflekteras. Baksidan är bara pappret.



Såhär blir första uppslaget i albumet.


Andra uppslaget ser ut såhär.


När man vänder på albumet för att öppna sista uppslaget ser det ut såhär.


För att se en liten video på hur det ser ut när man öppnar upp det är det bara till att klicka här. Länken tar dig vidare till youtube.




Materiallista:


Dom små pappersblommorna, metalplattona och koppar-pappret finns i den fysiska butiken och gemet med eiffeltornet kommer från egna gömmor men om någon är intresserad av den kan jag informera om att den är köpt på Jula.


Ta gärna en kik på detta album också för att få mer inspiration från papperna.

DT- Johanna



Inga kommentarer: