söndag 6 januari 2019

Många kramar

Hej!
Nu har 8 inspirations inlägg gått för mig. Det har varit super kul att visa upp dom nya stämplarna från Idas Magasin och en enorm ära!
Du hittar alla stämplarna
HÄR.

Till dagens kort har jag använt mig av
Unicorn


Jag gillar verkligen mönsterpappret från Stamperia och det behövs inte så mycket extra dekoration eftersom pappret gör så mycket.
Till insidan har jag använt mig av samma pappersark och även klippt ut ett blomarrangemang.


Enhörningen är färglagd med copics
BG75-72-70 BLender, YR23-24-27, R11 RV42 R43 E04.

Material:
Stämpel: Idas Magasin - Unicorn
Mönsterpapper: Stamperia - Unicorn card
Cardstock: Bazzill - Blossom och Chiffon
Die: Idas Magasin - Kramar
Blommor och blad
Pärlswirls
Hand kantstans


Tusen tack för mig!
Du hittar mig på diverse olika socialamedier
Blogg, Instagram, Facebook

God fortsättning på 2019!

Kram
Therese

Inga kommentarer: