torsdag 24 januari 2019

Topp 3 2018

Jag har ju inte gjort någon topplista! Än är det inte för sent, det är mer än en vecka kvar av januari, så häng med nu.

På tredje plats:


Mors dag 2018. På beställning gjorde jag ett kort i vitt och ljusvitt, med många lager och ett knytband. Jag tycker verkligen om känslan i kortet, det skira och liksom bräckliga. Det här kortet ska jag lifta i år.

På andra plats:


Ett ljuvligt rosa grattiskort. Min fina kollega fyllde jämnt och jag ville uppvakta med ett alldeles särskilt fint kort som skulle passa henne. Jag är lite extra nöjd med att allt liksom går i samma dova rosa nyanser och att kortet ändå inte känns vekt eller mesigt.

Det kort som jag är mest nöjd med från 2018 är... trumvirvel...


Isbjörnskortet med många lager! Jag är nöjd med nästan allt på kortet - färger, komposition, färgläggning... ja, allt!

Vad vill du prova under året? Vilka nyheter är du sugen på? Vilken sorts inspiration söker du Skriv gärna en kommentar så kan jag göra inlägg som du vill läsa.


Inga kommentarer: