torsdag 16 april 2020

AMAZING


Hej!

Hoppas ni har en underbar dag!
Jag vill i dag visa er ett kort som jag ska ge bort till en kompis som snart fyller år.
Hon är amazing.

Jag började med basen. Ett mönster papper från Maja design.
Jag skrapade kanterna och färgade dom med distessfärg.
Jag stansade ut cirklar från två olika maja papper och färgade även in dessa kanterna.
Från ett klippark (även det från Maja Design) hittade jag en passande bild.
Limmade samman allt.
Satte på en text (amazing) från Prima.
Pyntade med halvpärlor.

Ett enkelt och ganska snabbt kort.



Här följer en materiallista. Klicka på textraden för att komma till shoppen.


Cardstock
Mönsterpapper STJÄRNOR baksidan är randigt.
Mönsterpapper rosa 
Mönsterpapper gul
Klippark
Cirkel die
Texten Amazing (tillfälligt slut)
Halvpärlor
Lim

Hoppas ni finner inspiration.

//Madde

Inga kommentarer: