fredag 3 april 2020

Glad Påsk!

                                                                                Hej!
                                                  Här kommer det lite fler Glad Påskkort!               

 Mönsterpapper från serien Fika. Hemma hos Mig och baksidan av Nybakat. Kaisercraft Cottage Rose, Garden. Cardstocket är Velvet. Äggen är Idas Magasins egna stans och den lilla blomman är dien Fantacy Flower. Jag har satt i en liten pärla i varje ägg. Kanterna är distressade med Dusty Concord.


             Tänkte också visa ett litet stafflikort i ATC-storlek för det blev så himla gulligt, tycker jag. :)
Till detta har jag använt Magnolia, Little Cottage , stickles runt kanten och den lilla hönan med ägget från ett stickersark. Cardstock, Pear. De små bokstäverna finns i många olika färger.



 Hjärtask gjord i samma papper, Little Cottage, och Glad Påsk-dien är Idas Magasins egen.


Ha det så bra! :)
önskar jag.

/Monica


Inga kommentarer: