torsdag 30 april 2020

LET´S CELEBRATE

Hej!

I dag vill jag visa er ett kort som går i svart och vitt.

Jag började så som jag brukar göra med kortbasen.
Sedan letar jag reda på matchande papper. Vilket inte är så svårt när man har så fantastiska papper från Maja Design.
Jag la två olika papper men från samma serie på min kortbas. Sedan tog jag en bild från den seriens klippark. I den nedre kanten av det möstrade pappret så fanns det en rad med texten "let´s celebrate" på. Den använde jag.
Jag gick lös med små snuttar av washitejp.
Drog några linjer som fick rama in mitt kort.
Enkelt och snabbt.




Här finns en lista på de produkter jag snvände.
Klicka på textraden för att komma till schoppen.


Cardstock
Mönsterpapper från Maja Design
Washitejp
Lim

Hoppas ni finner inspiration.

Ha en underbar dag!
//Madde

Inga kommentarer: