lördag 5 november 2016

Chokladkort

Idag vill jag visa en chokladlåda som jag har gjort. När man öppnar den så är det plats för en chokladkaka på 200 g samt att det finns en liten ficka att stoppa ner en peng eller två i :)




Det finns även plats för att skriva ett personlig meddelande om man nu skulle vilja det.


För att få lite struktur på allt tog jag en stencil och lite mode podge som jag färgade med distress. Sen byggde jag på när det hade torkat.








Baksidan är väldigt enkel med endast pappret som dekoration då jag tyckte att det räckte med framsidan. 
Jag har ännu ingen tutorial på hur man gör denna asken men ska sätta mig i veckan och se om jag kan knåpa ihop en om det är någon som är intresserad.


Materiallista:
Vita spröjs
Pärlband
 De stora vita blommorna finns i den fysiska butiken.
Resterande material kommer från egna gömmor. 

DT / Johanna 



Inga kommentarer: