tisdag 15 november 2016

Julkort

Ett litet julkort i rosa toner och gulligt motiv. Jag ÄLSKAR ju allt som är gulligt och detta kortet skulle nog passa att skicka till en söt liten tjej som gärna vill ha ett eget julkort till jul! Och eftersom jag själv älskar rosa så var det inga som helst problem att få till det här lilla kortet. ;)



Det som blev över från Pl papperet har jag satt in i 2 st plastfickor 6x8 som jag tänkte ha tills barnens lilla kusin anländer i december. Det enda vi vet är att det blir en pojk. :) Det kommer bli SÅ himla gulligt!!!



Materiallista:
Gröna blad
Kottar

Hoppas ni tycker det är lika gulligt som jag tycker att det är! ,)
Ha det gott.
Kram Dt-Malin


2 kommentarer:

Erika sa...

Sååå jättegulligt, hoppas papprn kommer in i butiken igen😍

Erika sa...

Sååå jättegulligt, hoppas papprn kommer in i butiken igen😍