torsdag 4 maj 2017

Tack-kort med många lager

När man lånar något, eller blir hembjuden till någon, eller vill säga tack av någon annan anledning, är det praktiskt att vara kortmakare och kunna göra ett kort som passar precis till tillfället. Jag har gjort ett tack-kort till en vän som lånar ut sin bil till mig när jag ska på pysselträff!


Självklart har jag valt papper med bilar på! Pappren kommer från Maja Designs serie Summer Crush. Tittar du i materiallistan längst ner i inlägget så kan du klicka på en länk och komma direkt till en lista med alla papper ur serien som Idas Magasin har hemma. Den här serien är lite retro-rockig, man tänker på Elvis, 50-tal och häftiga bilar när man bläddrar i pappren.


Jag har kombinerat tre papper ur serien med ett tårtpapper, lite vit cardstock, pärlor och stickles. Kvadraterna har jag stansat ut med dies som inte finns i den fysiska butiken eller webbshoppen, men som jag fick beställa hem ändå, med hjälp av Idas supertrevliga personal. Diesen är av märket Memory Box. Om du vill beställa dies som inte finns i butiken, skicka ett mail eller sms till dem, så kan du få hjälp att hitta och beställa det du söker!

Tack för att du läste ända hit, kom snart tillbaka! /Anna

Materiallista:

Inga kommentarer: