måndag 1 maj 2017

Gäst-dt






Hej på er!
Jag heter Eva och ska vara gäst-dt här hos Idas magasin i 2 månader och kommer att göra inlägg varannan vecka.
Detta ska bli en jätterolig och inspirerande utmaning och jag är väldigt glad att jag får chansen till detta! =)
Jag har alltid älskat att pyssla på olika sätt för att få ut min kreativitet och få skapa med händerna.
Nu har jag scrapbookat i 8år och tycker att det är väldigt avkopplande för min del.
Nu hoppas jag att kunna få inspirera er med! ;)





Jag startar med att visa upp detta kort:



Jag har använt vanlig cardstock till stommen, som är 15x15cm.
Efter återkommer 2st cardstock i 2 olika bruna färger som matchar det snygga mönsterpappret som kommer från Bobunny, detta mönsterpapper har olika mönster på var sida av pappret.

I fokus ligger den söta lejonstämpel, den är färglagd med distress-markers.
Vid sidan om har ni lite olika blommor och blad.
Pinnen som blir kvar från blommorna som man knippsat av har jag knorrat genom att snurra pinnen runt en tandpetare.

Har även klistrat på bokstäver och skrivit Grattis med dem, ovanpå dem och även på lejonmanen och nosen har jag tagit  glossy-accents, som ger en glansig och 3d effekt. 

Det sista som jag satt på är halvpärlor.

Hoppas att jag med detta har inspirerat er lite iaf! ;)
Ses om 2 veckor igen!

Kram Eva




Inga kommentarer: