tisdag 24 oktober 2017

Resväska

Hej!
Ligger och snorklar i röda havet när du läser detta inlägg! 😁
Inspirerad av resan gjorde jag en resväska som man tex kan ge bort till någon som fyller och önskar sig pengar till en resa...


Ni får tänka på att det här är den första jag provat så den är inte perfekt... Jag använde en mindre gammal kartong i en storlek jag tyckte var ok till bas och delade den på mitten runt om. Klädde den med papper både in och utvändigt och klippte till tunna remsor till kanterna, något bredare till handtaget och fästena samt punchade ut ringar till hörnen. Alla distressade jag kanterna på för att få till ett lite äldre utseende. Idas Magasin har både små gångjärn, skruvar och brads som ser ut som skruvar - perfekt för den här typen av pyssel!!! Och naturligtvis allt annat som krävs för ditt pysslande!!! Hittade även charms som jag tyckte passade perfekt i hörnen och charms i form av hänglås och nyckel. Dekorerade med blommor och band. World traveler klustret hittade jag på en loppis.




Lycka till!
//DT Hanna-Maria 



Inga kommentarer: