tisdag 3 oktober 2017

Nu har jag gjort en tavla...

Hallå där!
Ni har väl hört att Idas Magasin har börjat med akrylfärger? Det finns 15 kulörer av varje sort och sorterna är Matt, Blank och Metallic. Jag har lekt lite med färger och det blev tillsammans med lite lim, tidningspapper och bladguld en tavla... Nån form av abstrakt målning... Den första i sitt slag! Haha...
Jag har limmat tidningspapper som jag täckte med bladguld och sedan började jag måla... Använde vitt, svart, turkost och guld. Har använt penslar, spatel, canvas samt lim och en distress spray på slutet. (Både färger, penslar och spatlar finns hos Idas)


Om man gillar resultatet får man avgöra själv men en sak är säker, jag hade jag väldigt roligt medan jag gjorde den! ☺
Prova på vet já!
Kram!
//Hanna-Maria

Inga kommentarer: