tisdag 6 oktober 2015

Julkramar

Ja idag blir det ett litet kort med JULKRAMAR till er.
Det ÄR ju faktiskt inte särskilt långt kvar tills jul är här, knappt 2 månader innan 1:a advent osv och julmust går det redan att köpa i affären. Jag älskar julmust! ;)
Har man många kort som man vill skicka, eller om man ev ska stå på julmarknader osv så är det hög tid att börja med korten så att man hinner klart allt i tid tycker jag.
I butiken kan ni gå in under julkategorin och se mycket fint som ni kan använda till bl.a era julkort!
Här har jag använt mig av Maja Designs underbara papper och stämpel från Magnolia.
Hoppas ni ska tycka om det!



Materiallista:
2 olika papper från Maja designs Julpapper.
Stämpel " Julkramar"
Tårtpapper
Blå blomma
Blå ros
Vit blomma ( som jag färgat in med walnut stain.)
Vita rosor
Vita rosknoppar
Vit och blått cardstock
Snöflinge charm
Svart stämpelfärg
Rhinestones

Ha en skön tisdag!
Kram Dt-Malin

Inga kommentarer: