torsdag 15 oktober 2015

                                                                Tavla av teljuskartong.

                                                                              Hej!

                   Jag gör ofta tavlor i olika utföranden. Idag får ni se en variant där jag använt en
                    teljuskartong som bas och dekorerat med några av mina favoriter.







                   Kanterna på kartongen är målade med akrylfärg och det rosa mönsterpappret med                                     spetsmönster kommer från blocket "Sweet Wedding" från Joy.
                    Från Joy kommer även den die jag använt till den något nedklippta halvcirkeln
                    ovanför bilden. Den heter "Edge"  och jag har stansat i vanligt akvarellpapper.






                  Övriga dekorationer:
                  Blomma, Vintage notes, Big bloomers
                  Metallfjäril,  finns i den fysiska butiken
                  Vit spets,                   "
                  Organzaband,            "
                  Guldstickles

                  Fjärilen och blomman är fästade med ganska många Gluedots och kanterna på                                       mönsterpappret färgade med distress ink pad Walnut Stain.

                                                                        Monica

Inga kommentarer: