torsdag 29 oktober 2015

Sweet


Ibland springer tiden iväg alldeles för fort så nu har det redan blivit dags för mej att visa mitt sista inlägg som gäst DT här hos Idas.  Det blir en LO med en bild från förra årets lucia. Jag har inte hunnit med att scrappa alla bilder från förra julen än men nu känns det kul att ta fram dom igen.Om inte Ni heller är klara med alla bilder så finnsdet massor med fina papper i butiken. Jag har använt papper från en serie som heterFarm House. Jag har dekorerat med några blommor men även använtstickers från Jillibean, lite guldfärgad washitejp och ett hjärta. "Julkulorna" är utstansade med en die från Memory Boxsom jag har embossat med guld. 

Tack snälla Yvonne och Karolina för att jag fick vara Eran gäst DT det har varit en stor ära för mej. Kram Ann-Sofie





Vi på Idas Magasin vill passa på att tacka Ann-Sofie för alla fina alster du gjort för oss under denna tid. =) Vi är såååå nöjda! Välkommen tillbaka ;)  /Idas Magasin

Inga kommentarer: