torsdag 1 februari 2018

Färgläggning och vackra papper

Ibland tänker jag att det är lika bra att jag säljer mina copics och lägger ner det här med färgläggningen. Så många andra är så mycket bättre på det än jag och jag kan ändå inte mäta mig med dem. Sen tar jag fram stämplar och pennor och kan sitta i timmar och peta med nyanser i hår, eller veck i en klänning - det är så himla roligt! Det är klart att jag inte ska sälja mina pennor och sluta färglägga - se bara hur kul jag har!


Så du som sitter hemma med en bunt pennor (Copic, ProMarker, eller kanske Distress Markers) och känner att det är hopplöst att försöka sig på färgläggning för det bli i alla fall inte lika bra som någon du såg på Facebook - tänk igen! Färglägger du för att du tycker om att göra det eller för att jämföra dig med andra? Just det. Det är ju KUL!


Jag har dammat av en stämpel från Gorjuss och färglagt med Copics. Jag har råkat få färg utanför linjerna på ett par ställen, men det gör ju inget, eller hur? Färgläggningen tog en kväll, som jag samtidigt kunde ägna åt en podd i hörlurarna och lite snack på Messenger emellanåt.

Kortet är ett vanligt kort, 6x6 tum med ett veck på mitten. Mönsterpappren kommer från Kaisercraft, ett av mina favoritmärken.



Materiallista:


Inga kommentarer: