tisdag 6 mars 2018

Ett bubbligt tack!

Hej!
Jag lovade min fantastiska coach att om jag fick jobbet som jag så hemskt gärna ville ha så skulle jag komma med bubbel!...
Sagt och gjort, jag blev åtminstone anställd i sju månader framåt till att börja med, och vad göra då om inte hålla sitt ord såklart!


Jag gjorde ett tackkort i några av mina favoritfärger, jag gör så, när jag inte riktigt vet vad mottagaren föredrar eller gillar så går jag alltid efter det som står för mig! För hur som helst blir det då iaf en personlig gåva tänker jag! 


Ett enkelt och ganska stilrent kort fast ändå lite romantiskt... helt i min stil och smak!
Jag köpte en långsmal pappåse som jag också hade för avsikt att dekorera men sen kom livet emellan och jag hann aldrig göra det. Därför bestämde jag mig för att knyta fast kortet på påsen med en massa fina band. I påsen ställde jag en flaska Prosecco! 


Hoppas det blev en uppskattad gåva!
Jag vet att jag iaf hade blivit glad! 😜

Skapa lugnt!
//DT Hanna-Maria 

Materiallista:

Dies 

Inga kommentarer: