tisdag 8 december 2020

JULGRAN I "TRÄ"

  Hej!

 I dag visar jag er ett ganska enkelt julkort.

Jag började med att montera ihop granen med fästkuddar. Jag är väldigt förtjust i dessa ark med 3D byggen där man trycker ut bilderna från arket och monterar dom enligt nummerordningen. Enkelt och snyggt.

Sedan tog jag ett fint mönstrat papper från Maja Design och färgade kanterna med Distress ink (walnut stain) Jag rev ut en sida ur en jättegammal bok och färgade kanterna på samma sätt.

Den silvriga "girlangen" är en snygg die som jag stansade ut i silverpapper.

Jag monterade allt med lim  på en kortbas gjord av cardstock och sen var kortet klart!




Här nedan följer en lista på de produkter jag använt. Klicka på ordet för att komma till butiken. 

(med reservation för slutförsäljning)


Cardstock

Möntrat papper från Maja Design

Die 

Silver papper

3D bild

Lim

Fästkuddar



hoppas ni finner inspiration.

Ha en underbar dag!

//Madde

Inga kommentarer: