torsdag 14 maj 2015

Grattiskort.

Grattiskort

Grattiskort är alltid bra att ha i lager ifall det dyker upp tillfällen att fira. Jag försöker att alltid ha några kort färdiga ifall det inte finns tid att göra ett när det behövs. Idag bjuder jag på ett ganska enkelt kort där det finns möjlighet att lägga till fler dekorationer (ex. blommor eller pärlor) beroende på vem som ska få kortet.


Till det här kortet har jag använt en enfärgad cardstock som grund samt två mönsterpapper (som egentligen är ett eftersom jag använt både fram och baksida på pappret). En utstansad doilie lyfter kortet med sin runda form och den fina textstämpeln kommer Idas magasins egna sortiment av stämplar.

Ett mönstrat band, en bit washitejp och en flicka utstansad i kork får utgöra basen av dekorationer på kortet. När jag sedan vet vem kortet ska ges till kommer jag lägga till fler dekorationer som anpassas efter personens smak så att kortet blir personligt. Det finns även plats längst ner på kortet ifall jag vill skriva mottagarens namn på kortet.

Alla produkter på kortet hittar du hos Idas Magasin samt massor av dekorationer för att göra ditt kort extra personligt J

Hoppas ni alla får en skön Kristi Himmelsfärdshelg, jag ska vara ledig och får förhoppningsvis massor av tid för scrap.

Kram Sara



Produktlista

Papper


Dies


Stämpel




Övrigt

Mönstrat band

Inga kommentarer: