torsdag 22 november 2018

Enkel present

Hej på dig!

Jag fortsätter med mina peppiga presenter. Den här gången har jag valt ett papper ur en julkollektion från Maja design och jag tycker att det är juligt trots den blå färgskalan. Jag har inte tagit några mått den här gången heller, utan jag har bara svept pappret runt chokladen och förstärkt vecken lite.


Jag ville inte att det skulle bli för avancerat, så jag har vänt på pappret, gjort en remsa av baksidan och satt runt. Sist tog jag en bit av kanten, som också har ett mönster, och satte den runt som ett tredje lager. Alltihop sitter säkert med Red line tape, som är lite extra bra dubbehäftande tejp. 

Längs alla papperskanter har jag dragit en Ink Blending Tool med Distress Ink Walnut Stain. Det ger en känsla av inramning, annars skulle det kännas ... oavslutat, tycker jag. De söta små bokstäverna kommer från ett ark med massor av bokstäver. De är lite pillriga att ta loss, men det är verkligen värt slitet. :)


Det gukldfärgade snöret hade jag liggande på bordet. Det hade gått minst lika bra med ett band med julmönster.

Materiallista:

Inga kommentarer: