söndag 18 november 2018

Gäst DT och nya stämplar

Hej alla!
Jag har fått den enorma äran att få promota Idas Magasins nya stämplar.
Jag heter Therese och går under namnet ScrapKatten på Blogg, Instagram, YouTube och Facebook.
Jag är hedrad och jätte taggad inför att inspirera er med dom nya clearstamps som Ewa-Marie har designat.

Först ut i min inspirations kavalkad är den lurviga enhörningen.

Unicorn

det medföljer även en passande textstämpel till enhörningen.




Enörningen är färglagd med copics
B60 BV20-23 Blender, R11 RV42 R43. Y17-15-11, BG90 (skugga)

Material:
Cardstock: Bazzill - Aloe Vera
Mönsterpapper: BoBunny - Soiree, Stripe
Lawn Fawn - Let's Polka, Vanilla Polka
Stämplar: Idas Magasin - Unicorn
Blommor/Blad: Cherry Blossom - Light Pink
Rosor - Mocha och Pale Pink
Pärlor: Halvpärlor - Vit
Pärlband: White
Privat: Pärlhjärta och glitterlim


Jag önskar er en fantastisk start på veckan! Spana in dom andra nya stämplarna HÄR!

Du är speciell och älskad!


Kram
Therese

Inga kommentarer: