tisdag 20 november 2018

Nya stämplar

Hej på er!

Idag gör jag mitt första gästinlägg här på Idasmagasin.
Ni har väl sett att dem har gjort egna stämplar och jag har fått 4 av dem som jag tänker visa vid 8 tillfällen. Ni kommer att se mig på tisdagar 8 veckor framöver.

Först ut blir detta lilla fåret, jag blev alldeles kär när jag fick se det, visst är den underbar.


Detta hade jag tänkt att använda till mitt kort.



De silvriga bladen är ljuvliga, är egentligen ett band, man jag använde dem som blad.
Tyckte det blev läckert.



Mitt får har jag gjort till ett lyxigt sådant med glitter och pärlor heheh.



Så mitt kort.


Jag hoppas ni får en underbar dag.
Kram Johanna Bergstrand GDT


Material från Idas magasin
Cardstock
Papper från prima
Rosor, cherry blossoms
Silvrigt bladband
Dies
Fårstämpel
Pärlor

Inga kommentarer: