söndag 10 februari 2019

Tag till en 18-åring.

Hej igen!
Idag visar jag en tag jag gjorde för att hänga på en liten champagneflaska till en 18-åring.
Jag stansade ut två stycken taggar i storlen efter varandra och färgade in kanterna med en duttsvamp och en stämpeldyna. Limmade ihop dom med en bit spetsband emellan på ena sidan. Punchade ut ett par olika stora cirklar som jag också färgade in kanten på.


Den enfärgade cirkeln stämplade jag ett mönster på. Jag satte dit lite blommor och spröt. Några woodveners, satte på några silverglittriga stickers och lite silverglittrig stickles runt den största cirkeln. Klart att hänga runt en flaska eller sätta på ett paket.

Jag använde:
Craftfärgat cardstock, cardstock med noter på, dies, punchar, duttsvamp, stämpeldyna, stämpel, blommor, spröt, woodveners, spetsband, stickers och stickles.

Vi ses om en vecka igen!
//DT Hanna-Maria.

Inga kommentarer: