måndag 18 mars 2019

Idas stämplar

Hej!
Denna gång har jag tillfälligt bytt dag. Men jag hoppas kunna inspirera er ändå!
Jag har gjort en tag idag. För första gången har jag gjort min egen tag :o jo jag vet en tag kan man ha bakom på Loa, kort osv men just gjort en egen har jag inte gjort förr.
Jag använde idas magasins die med tags, det är olika storlekar och jag tog den största.


Sedan stämplade jag med idas nya egna stämpel bästa vänner men olika. Så söt och användbar stämpel. 
Jag färglade med Tim holtz distress marks.
Dock använde jag ett vitt cardstock i botten så jag använde aldrig vattenpenseln för att göra färgskillnaderna. 
Sen tog jag två blad och en ros för att dekorera den lite. 
Den blev ganska enkel men personen som
Ska få flaskan denna ska sitta på är en person som inte gillar en massa rysch o pysch o överdekorerat
Så denna kommer bli perfekt! 
Så är supernöjd med min första egengjorda tag. Kommer nog exprimentera vidare för att lära mig mer;)

Från idas magasin:
Vitt cardstock från bazzill
Röd ros
Gröna blad
Stämpeln bästa vänner
Distress inks
Lim tacky glue

Ha en fin måndag nästa gång ses vi på lördagen igen!!! 

Kram DT-Maria 

Inga kommentarer: