måndag 25 mars 2019

Till pappa

Hej!
Jag missade totalt att det var söndag igår! Otroligt men sant! Så jag ber om ursäkt att det blev ett försenat inlägg denna vecka!
Detta kort var ett födelsedagskort men hade precis lika gärna kunnat vara till fars dag! Jag tycker det är lite svårt med just manliga kort. Det mesta i scrapväg känns ju på något vis lite romantiskt och pluttinuttigt ändå. Detta likaså, men tyckte ändå att det blev rätt ok.


Mustachen fick ju ändå till "pricken över i:et" och här valde jag att skriva vem kortet var till istället för åldern eller grattis som kanske är det vanligaste. Detta stämplade jag istället inuti kortet.


Materiallista:
Kortbas
Mönsterpapper
Punch -stjärna
Färdig Tag
Clearstamp -Honeycomb (+grattis och siffror)
Distressdyna -brun
Penna -brun
Halvpärlor
Woodveners -just mustachen var en gammal jag hade låg hemma.
Gears
Band
Blomor
"Gammal" dymoremsa
Dubbelhäftande tape

Till nästa gång, ha det bäst!
//DT Hanna-Maria

Inga kommentarer: