VÄLKOMNA!

fredag 20 augusti 2021

Grattiskort i rosa toner!

Hejsan😊Min vanliga bloggdag Ă€r söndagar men hĂ€r kommer ett extra inlĂ€gg frĂ„n mig!

Till detta kort sĂ„ har jag kombinerat nĂ„gra olika mönsterpapper frĂ„n kollektionen "Denim & Girls".

Har flera paneler av mönstrade papper, vitt cardstock och kraftfÀrgat papper.

Kortbasen Àr ocksÄ i vitt cardstock.

Jag stansade ut en cirkel i cardstock och en i mönsterpapper med dies som stansar ut cirklar med dekorativa stygn.
Jag limmade ner den rosa cirkeln pĂ„ den kraftfĂ€rgade och limmade ocksĂ„ ner ordet "Grattis" som jag hade stansat ut ur spegelpapper med en av Idas egna dies. 
En vÀldigt snygg stansmall.
Jag dekorerade med nÄgra rosor, lite jutesnöre, lite paljetter och halvpÀrlor.
Jag klĂ€dde Ă€ven insidan pĂ„ kortet😊

Materiallista:
Stansmallarna som jag anvĂ€nde för att stansa ut cirklarna och jutesnöret kommer ifrĂ„n egna gömmor. Dock sĂ„ finns liknande cirkeldies i butiken.

Ha en bra fredag och jag hoppas att ni vill titta in hÀr pÄ söndag ocksÄ!

Inga kommentarer: