söndag 8 augusti 2021

Två kort där jag använt Idas Magasins egna stämplar!

Hej på er! 
Idag vill jag visa ett Double Z fold card och ett Box kort där jag använt roliga stämplar från Idas Magasin. 
Jag har färglagt mina motiv med Promarker pennor.

Jag börjar med mitt Double Z fold card.
Har mönsterpapper från Majas serie "Miles apart".

Till mitt kort har jag använt:
Distress Ink (Färgade in kanterna på mina mönsterbitar med färgen "Stormy Sky")
Det övriga som jag använt på kortet kommer från mina gömmor.

Här kommer mitt Box kort, alltså ett kort som ser ut som ett paket/presentbox.

Jag blev inspirerad av en Youtube video med tutorial på hur man gjorde kortet men jag har konstruerat om det lite efter hur jag vill ha det!

Mönsterpapprena är från Lawn Fawns "Perfectly Plaid Remix" block.

Inuti kortet så stämplade jag "Grattis på födelsedagen!" också med en stämpel från Idas Magasin.


Här kommer materiallistan:

Cardstock-ljusgrönt

Lawn fawn papper

Stämpelset "En får tacka!"

Blått band med prickar

3D kuddar

Tacky Glue

Övrigt kommer från egna gömmor.


Hoppas att ni har fått lite inspiration!
/Anton 









Inga kommentarer: