torsdag 30 september 2021

BOO! HALLOWEENKORT

Hej!


I dag vill jag visa er ett kort med Halloweentema.

Jag började med att skära ut det mönstrade pappret till ett slimcard. 
Sedan limmade jag fast ett orange och vitt mönstrat pappersremsa som jag distressat kanterna på. Lite ostduk fick hamna bakom ordet BOO! Damen kommer i från Tim Holtz samling med gubbar. Några halvpärlor fick pryda ena hörnet. Sen var det klart!

Ett enkelt och snabbt kort som kan passa perfekt som en hälsning i Halloween tider.

 


Här nedan följer en lista på de produkterna jag använt. Klicka på ordet för att komma till produkten hos Idas Magasin.


Mönstrat papper - svart

Mönstrat papper -Orange/vitt

Ostduk

Halvpärlor

Lim

Distress - Walnut stain

Hoppas ni finner inspiration och hittar på nåt kul pyssel.

Ha en underbar dag!


//Madde


Inga kommentarer: