tisdag 21 december 2021

Lucka 21 - Julkalender

Nu är det inte långt kvar! Är du helt lugn, eller har du lite stress över att det är många saker kvar att fixa?

Jag har ett till kuvert att visa idag. I en tidigare lucka visade jag ett kuvert till presentkort och idag visar jag ett till. Det här är lite större och rymmer också ett litet kort eller kanske ett julklappsrim för den poetiska?

Jag har tagit ett kvadratiskt runt kuvert och dekorerat framsidan. Det har blivit mycket pyssel med Maja Design för mig nu i december, och idag är inget undantag. Blocket heter Happy Christmas och jag har använt både ett motiv från klipparket och fler olika mönsterpapper. Motivet har jag satt på 3D-kuddar och jag har stansat ut min hälsning genom att använda mig av Idas Magasins egna dies God Jul och kramar

Mitt kuvert är enkelt dekorerat med några rosor och en jul-charm. Som avslutning har jag satt Stickles Platinum på alla kanter. Är det jul så är det!

Inga kommentarer: