onsdag 8 december 2021

Lucka 8 - Julkalender

 


Hej! 
Idag är det min dag att öppna luckan igen!
Den 8 december. Härligt! 😁 

I dag vill jag visa er en pyntad chokladask. 

En vanlig box med Toffifee som jag vill ge bort när vi ska på glöggfest, känns lite tråkig. Så den måste fixas till lite grann.

Började med att välja ut ett av de fina papprena från Maja Design. Inte alltid så lätt. 
När valet äntligen var gjort så skar jag till pappret så att det passar över boxen. Färgade in kanterna med Distress (walnut stain) 

Sedan byggde jag ihop en 3D bild med små 3D kuddar. Pillrigt men värt det. 

Stansade ut en cirkel med stjärnor i silverpapper och limmade fast den och en dekoration i trä. 
Tillsamman blev det en bra harmoni över boxen. 




Här nedan följer en lista på de produkter som jag använt. 
Klicka på ordet för att komma till varan. 

Maja Design 
3D kuddar

Ha en underbar 8 december! 
/ Madde 

Inga kommentarer: