söndag 5 december 2021

Lucka 5 - Julkalender

Idag är det min lucka igen och som ni märkt har vi en hel del inspiration att bjuda på i bloggen nu under december. 

Idag visar jag en liten enkel gåva som jag tänkte kombinera med en liten flaska glögg när jag blir bortbjuden nu inför jul. Jag har lagt några värmeljus i en cellofanpåse och sedan klippt till en tag av ett papper med gulligt pepparkaksmönster. Självklart kommer det från Maja Designs kollektion Happy Christmas! Jag har stansat ut en cirkel i vit cardstock och sedan stansat ut min julhälsning i mörkröd cardstock. Kanterna på tagen och cirkeln har jag färgat in lite lätt med Distress Inks Walnut Stain

Sedan har jag fäst cirkeln på min tag med 3D-kuddar och dekorerat med några rosenknoppar. Tagen har jag helt enkelt häftat fast på cellofanpåsen.

Idag har vi 50% rabatt på God Jul-dien från Idas Magasin

Inga kommentarer: