onsdag 22 december 2021

Lucka 22 - Julkalendern



 Hej hallå!! 

Då var det dags för mitt andra gästspel och lucka nummer 22 i julkalendern. Nu är det inte många dagar kvar till jul! Man känner pirret i magen, hemligheterna med allt smygande med paket och framför allt mysandet med nära och kära. Mitt älskade barnbarn Milton ska fira jul med oss, första julen!! 


Till detta inlägg har jag skapat ett kort till julklappen, ibland vill man inte ha de där tråkiga klisterlapparna. 

Till detta kort har jag använt grönt cardstock, skar till det i storlek 4 inch X 6 inch. Jag använde återigen mina älskade Maja design papper denna gång med tomtar, till hörnen och snöflinga och god jul använde jag en dies från mina egna gömmor. Detta kort blev till när vi träffades några tjejer och pysslade, delade tips och fick mycket inspiration! Så kul att kunna ses på nära håll och inte bara på träffar! 


Jag använde vit cardstock till mina utstansade hörn och snöflinga, jag ville få det att glittra lite så använde Stickles Frosted Lance och se hur fint det blev, även om det inte syns så bra på kort som i verkligheten. 

Vad har jag använt? Klicka på länken så kommer ni direkt till varan i butiken :)


Limpenna

Vit cardstock

Grön cardstock 

Stickles

Maja design

Övrigt kommer från mina gömmor! 

Detta var mitt sista gästspelande i bloggen för denna gång! 

Tack för mig och god jul! 

Ha en underbar jul

Kramar Maria 






Inga kommentarer: